måndag 4 februari 2008

Måndag latdag

Världens antiklimax. Skulle ju till psyk idag och göra slut med min "terapeut", men så ringde de och sa att hon är sjuk!

Kommer inte iväg till träningen idag heller, åt som om jag skulle träna men kom inte längre och nu är det för sent. Funderar på att börja träna på morgonen. Kan vara bra att återvänja mig vid att göra mig klar och komma iväg ungefär samtidigt som sonen. Som det är nu så faller jag alltför ofta offer för tröttheten och somnar om till lunch. Kroppen vill ha sömn, men jag ska försöka ge den det på normala tider framöver.

Två oväntade räkningar gjorde att jag nyss sålde fonder för att klara månaden. Hur mycket vilja jag än har så hade det hursom blivit svårt att klara en månads mat med en tusing på kontot. Har fortfarande inte fixat med ekonomin. Vet att jag borde, kanske ikväll. Men då kommer ju Lina! Fina fina Lina.

Fick två lappar från FK i posten. En tid för möte med handläggaren och en tid för avstämningsmöte med FK, AF och psyk. Jag fick ett frågeforumlär med konstiga frågor också, som jag ska fundera på tills jag ska dit. Och genast får jag prestationsångest. Liksom den där KY-utbildningen jag vill gå - de vill ha ett personligt brev med ansökan. Det är liksom KY-nivå och ingen jävla kärnfysik, men likförbannat får jag prestationsångest. Den största utmaningen som ligger framför mig nu är att prestera på en "lagom" hög nivå. Annars kommer jag inte att hålla genom två års studier. Men jag kommer att fixa det! Självklart kommer jag att fixa det.

Jo! Fick brev om att Qi Gong-kursen börjar nästa vecka! Ska bli roligt.

Inga kommentarer: