tisdag 19 februari 2008

Fegis

Jag är en fegis. Eller egentligen inte. Ogillar att uprepa mig bara. Därför skrev jag ett inlägg på gamla bloggen om att det är chicks som gäller framöver. Det kändes som att göra slut på sms. Brorsan högg mig på msn direkt efteråt och gratulerade, vilket kändes skönt. Även om det i min värld inte är big deal, så vet jag att inte andra nödvändigtvis ser det på samma sätt. Även om det borde räcka att omgivningen vet att jag mår bra. Och nej, det här är inte ännu en av mina idéer.

Dessutom gjorde jag slut med min psykbehandlare på hennes telefonsvarare (jag kan inte komma idag, skicka ingen ny tid, jag avslutar vår kontakt) det kändes också fegt. Men varför utsätta mig för onödig press, hon är knappast någon som betyder något ändå.

2 kommentarer:

Anders sa...

Feg är det sista du är. Skulle fan aldrig vara bästis med ett fego. End of story.

mitt fyrverkeri sa...

Word! :)