torsdag 31 januari 2008

Sötegöte

I eftermiddags när jag vaknat till och missat ett samtal från FK, cyklade jag och hämtade sonen på fritids. Sen tog vi bussen in till Caroli för födelsedagspresentsinköp. Hans klassis ska ha kalas på lördag och efter noga övervägande inhandlades och paketerades slime och två nyckelringar. Sen fikade vi på Espresso House, jag chai och han Tip Top. Han lyser verkligen av glädje och harmoni numera! Som om det ledsna, arga och dystra oket han verkade bära på förut helt har ramlat av honom. Och det gör mig så innerligt lycklig att se. Vi skrattar, skojar, pratar och har roligt tillsammans. Lyfter varandra och mår bra.






När vi sen kom hem åt vi mackor och tittade på barnprogram. Sen läste vi lite och kollade på Cops. Efter ett tag fick sonen grus i ögonen (naaaw) och ville sova...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag bara ler när jag läser din blogg. Så mycket fint o vackert o bra :-) Stor kram!