söndag 27 januari 2008

Förresten så fick jag sålt mitt gamla skrivbord i fredags. Hjälpte killen att köra det hem till honom, jag vet ju själv hur handikappad man kan känna sig utan bil. Sen tror jag ju på utjämning. Förlora 1000, få 1000. Gör nån en tjänst, nån gör dig en tjänst. Bjud nån på lunch, bli bjuden på lunch. Behöver inte vara samma person som är inblandad åt båda hållen. Tex: jag kan få en oväntat hög elräkning, men en månad senare får jag oväntat in pengar från annat håll. Allt jämnar ut sig.

Var glad och snäll - världen är glad och snäll!

Nu ska jag köra till Lundet.

2 kommentarer:

Linnéa sa...

men den där fiskkillen köper säkert vad som helst bara han tror han kan få en dejt? bra att veta om du behöver bli av med mer saker..:)

Stormstereo sa...

Lite karmafeeling där. Jag gillar det.