onsdag 23 januari 2008

Doh!

Sålde alla mina ciklider idag. En kille ringde och ville ha allihop. Eller ja, han var först. Fick säkert 8 mail och 5 telefonsamtal om de sketna fiskarna = uppenbarligen för billiga! Men, jag ville bli av med dem snabbt. Skitbra tänkte jag. Skitbra tänkte han. (Eftersom jag är en usel business doer.)

Han kom hit och håvade upp fiskarna. I could smell problems när han under tiden började fiska i mitt liv. Jag var mkt förtegen och ville bara att han skulle gå asap. När han skulle släppa ut sig själv hade han tryckt ner handtaget och öppnat en glipa när han plötsligt frågade om jag var singel. Eeeh va!? Sen drog han igen dörren igen och jag kände hjärtat bulta. Ja, för då skulle vi kunna fika nån dag - sa han. Nej det tror jag inte - sa jag. Jag kanske kan höra av mig - sa han. Nej, det tycker jag inte - sa jag. Han log och mumlade nått om "bara fika". Som tur var så gick han då äntligen.

Jag sparade hans nummer i telefonboken under namnet "Svara inte, farlig fiskkille". Och nu har jag fått ett mail om att han nog vill köpa räkor av mig också. Och att han gärna vill "bjuda ut mig i helgen" - NEJ JAG VILL INTE! Hur svårt ska det vara liksom. Jävla blocket. Jävla män. Jävla jävlars.

Inga kommentarer: