lördag 26 januari 2008

Kortis

Här har ni min vad, nygrillad. Ser inte jättemumsigt ut. Men det gör inte så värst ont, och jag hoppas på snabb läkning!



Har haft fullt upp både i torsdags, igår och idag och helt plötsligt kommer exemen som ett brev på posten. Armvecken är blossande röda och kliar så jag blir tokig! Men jag är väldigt nöjd med att ha besökt IKEA igår. IKEA som jag avskyr. Verkligen. Och det utan att få varken ångest eller annat skräp. ´

Har hållt på med nya akvariet men blir inte nöjd... Känns frustrerande och högst otillfredställande. Får fundera vidare på hur jag vill att det ska se ut. Behöver förmodligen andra växter och en väl genomtänkt idé. Får sätta mig och skissa imorgon, just nu är jag så trött att jag bara vill sova i dagarna 3.

Hursom så har jag kört en hel del bil i dagarna och det känns totalt annorlunda mot när jag körde sist. Jag är avslappnad, backar, parkerar, kopplar släp och kör både hit och dit utan att känna mig stressad eller ens svettas. Förut svettades jag stressvett bara vid tanken på att sätta mig i bilen. Så tack ska framföras till T för bilterapin.


Imorgon (idag) är det söndag och tjohej var helgen slut.




Inga kommentarer: