måndag 3 mars 2008

Tjing

Är hemma en snabb vända efter att ha varit på möte på psyk. Stannar i Malmö över dagen, då jag har Qi Gong och fritidshämtning lite senare.

Jag har inte tagit en enda bild. Jag skäms. Men jag har tänkt många gånger att jag borde. Särskilt imorse, när jag stod och tittade ut genom badrumsfönstret (med tandborsten i munnen) och himlen var ljusblårosarandig.

Allt funkar bra där ute. Alla djur uppför sig någorlunda, även om jag fick klampa ner för trappan ett par gånger inatt och skälla på en skällande hund... Sonen red igår och ville inte sluta så roligt han tyckte det var. Och vackraste finaste A var besök igår tillsammans med mitt andra favorit-A. Som sagt, bilder... Jag ska bättra mig. Nu sticker jag till Espressohouse och käkar frulle!

3 kommentarer:

Stormstereo sa...

Jag blir lite förvånad över den här komma-ut-grejen. Du var väl aldrig riktigt inne?

Anonym sa...

Tjenare, Fan va härligt. Jag hoppas din A tycker om stället lika mycket som du.

Hur ser det ut, likadant som förr? Har du hunnit röja i köket, det är ju alltid första prio. Hoppas du får en fortsatt hård, smutsig, underbar och naturnära vecka!

kram

Em sa...

T-man: Nej jag var ju inte det. Men ibland måste man förtydliga. I have now crossed over to the dark side...

A-non: Köket är nr 1, offcourse. Här ser faktiskt lite bättre ut numera, trot eller ej. Vi njuter! :D