torsdag 13 mars 2008

Jao

Tog mig iväg i regnet idag. Gjorde om piercingarna jag stört mig på och trodde i min enfald att jag skulle fixa att gå och träna. Men när jag kom dit och stått på stepmaskinen i 15 minuter fick jag så sjukt ont i huvudet och lite feberkänningar, så jag cyklade helt sonika hem istället. Nu ska jag vila. Jag är barnledig ikväll. Ett visst ex meddelade på sms idag att han reser bort imorgon (och därför ville träffa sonen idag) och blir borta till 5:e april... Fint att få veta i god tid - verkligen. Alltså går mina planer för nästa helg åt skogen. Om jag inte fixar barnvakt dvs. Får se.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men....ååååhhhh.....SUCK!!

Och du ville fika?!?!?!
Hahahahaha

Puss,Tricke

Em sa...

Behövde ju inte vara just igår. Bara vi kommer till skott och gör det NÅN GÅNG. Puss!