onsdag 12 mars 2008

Snark

Har ingen blogglust alls just nu. Men men.

Ska luncha med förra kollegan på fredag, vi ska mötas på kontoret. Och jag är helt ok med det!

Jo, också har jag piercat mig lite. För att jag råkade ha råd just nu. Lika bra att smida medan pengarna ändå finns där, dagen efter kan de vara borta. (Ja, min plånbok är magisk)

Tyvärr är det två av hålen som inte blev riktigt bra, symmetrifreak som jag är. Så det blir till att göra om och göra rätt. Även om jag kraftigt tvekar inför att göra om det ena... Den var inte skön så att säga. Men jag retar mig till döds på att den är sned, så antingen göra om eller ta bort - och då blir det göra om för den är verkligen snygg. Gärna så snart som möjligt, så att all läkning löper samtidigt. Hatar att inte kunna äta ordentligt.


Och ikväll kommer Ääänders. Wohoo!

Inga kommentarer: