söndag 6 april 2008

vänner är bra att ha

Andreas kom ner från Götet igår och hälsade på. Sonen sov över hos föräldrarna och kommer nog hem om ett par timmar. Andreas tittade på min dator och konstaterade att jag av någon anledning varken har brandvägg eller virusskydd och att det med all säkerhet är problemet (no shit...). Han ska ta sig an den nästa gång han kommer ner + att han då tar med sig en bra stationär dator som jag ska! Behöver bara köpa skärm. Så där sparade jag åtskilliga tusen. Senare igår hälsade vi på Sabina som hade tvåmannafest.


Alkohol är av ondo. Vi vet det alla. It's a fucking poison. Och nu får det vara slut. Definitivt. (Detta skriver jag för min egen skull, som en påminnelse)

Fick nyss frukost på Espressohouse så nu mår jag dock lite bättre.

1 kommentar:

Anders sa...

Förutom den, i mitt fall, uppenbara anledningen att ge fan i boozen blir jag alltmer politisk i min nykterism. Det känns bra.