tisdag 8 april 2008

Dienstag

Sände iväg en stilla undran om vilka veckor sonens far ska ha semester i sommar, eftersom fritids vill ha in semesterlappen idag. Fick till svar att han är ledig v. 27-33 men ska vara bortrest heeela tiden! Mothafakkah. Och gissa när jag ska till Oslo? Jag sätter mitt hopp till lillasyrran... och att hon kan ställa upp och passa sonen de sex dagarna jag är borta.

Ringde förresten vårdcentralen och fick en tid hos "stresshanteringsteamet" i början av juni. Alltid nått.


Jag har ingen aning om hur min sommar kommer att se ut.
Och det känns ganska lugnt.

Bara jag får åka till Oslo så...

3 kommentarer:

mitt fyrverkeri sa...

Det verkar vara lätt att vara den andra föräldern och bara kunna planera sitt eget liv. Herre gud alltså, vad är det för fel?

Em sa...

Don't get me started om vad som är fel. Frågan är väl snarare vad som INTE är fel.

Anonym sa...

jag ska skeda honom och ge honom en hård kuk i ryggen ;K