onsdag 16 april 2008

Sho lo lo lo lo!

Hoppas Lilla al-fadji snart kommer på dvd. Då ska jag sträcktitta på den hela dagarna.
Anhow, så var det ett tag sen sist. Sitter inte vid datorn så mycket och om jag gör det så hänger jag framförallt på http://plantswap.se/.


I torsdags hängde jag lite med syrran och tog en tur till Zoozity. Sen gjorde vi paj, tror jag... Och jag kom inte iväg till träningen, som jag hade tänkt.

I fredags tränade jag järnet på eftermiddagen och hängde med Köping-Anders på kvällen.

I lördags var jag och Köping-Anders på matiné (mkt bra film - Into the wild) och käkade på Vegegården efter det. Sen var det horisontalläge och post-middagskoma som gällde tills Bena joinade vårt glada gäng.

I söndags åkte Köping-Anders hem och jag fick hurmycketsomhelst akvarieväxter av Markus. Sen sov jag hos min flickvän för första gången. Jag sov urkasst och mådde inte så piggt dagen efter.

I måndags vaknade jag som sagt hos flickvännen, var på snabbvisit på sonens skola, botade hans magonda bara genom min närvaro, cyklade hem och la mig att sova. Qigongen blev inställd och jag gjorde nog inte så mycket mer vettigt den dagen. Jo, jag gjorde pannkakor med sonen. Och vi kramades. Mycket.

Igår handlade jag litelite mat, tränade såinihelvete, köpte några meter slang i djuraffären och gick hem och byggde CO2-anläggning till det lilla akvariet. Tog emot son+kompis (som somehow tog 1 timme på sig att komma hem - skolan ligger 300m bort typ...), lagade mat i massor, gjorde ett par sjukt vackra ögon lite besvikna och generade (butiken ska säljas, så killen där kände nog att det brann i knutarna - och agerade), la sonen att sova efter att ha läst Bajsboken. Sen degade jag framför tv:n tills Anders kom. Och det var liksom evigheter sen vi sågs!



Köping-Anders dricker espresso

Köping-Anders går på matiné

Köping-Anders förbereder sig inför att träffa Bena

Inga kommentarer: