fredag 4 april 2008

Aaaaah

Fatta befrielsen i att veta att jag förmodligen aldrig mer kommer att behöva känna en hård kuk i ryggen när jag ligger sked med nån. Fy fan vad det kunde äckla mig. Som en fånge, kuken kan inte undvikas! Jag betvivlar starkt att jag någonsin kommer att ha sex med en man igen, även om jag inte helt utesluter det. Evigheten är så lång liksom, mycket kan hända - det har vi ju märkt. Jag mår så jävla bra. Så fri och så full av kärlek till livet, världen och kärleken.

Det är ingen makt i A:s händer när hon står näranära bakom med armarna om mig när jag gör te. Hennes beröring är bara vad den är - för första gången i mitt liv. Skön, kittlande och mjuk.

Idag får jag träffa lilla a för första gången och det går bra. Det vet jag för att A är märkbart lättad. Vi går på heterovänligt café och fikar. Det här är vår värld, hela världen är vår. Och vår är det.

2 kommentarer:

Dr Baloo sa...

Kukhatare.... ;)

Linnéa sa...

fantastiskt inlägg.