torsdag 8 maj 2008

Tjalalalala

Beach -08träningen går bra, så watch out liksom. Jag vet att jag är för jävla kass på att skriva blogg nuförtiden, men på ett sätt är jag glad att jag inte längre har behovet att göra det. Det finns liksom mer i livet än datorsittande och långa bloggmonologer. Som sol tex. Och träning. Och idag fick jag besked om att jag gått vidare till intervjudelen i urvalet till KY-utbildningen. Det fanns iofs inte i min värld att jag inte skulle göra så, men ändå.

En av pojkarna i sonens fotbollslag har en läskig pappa. Han ser ut och agerar som Gary Oldmans karaktär i Leon (fö en av mina favoritfilmer). Creepy.

Sen saknar jag brorsan och Lina och några till. Sen finns det ju de där som jag borde sakna mer än vad jag gör. Inga namn nämnda.

Till helgen ska jag och syrran stå på loppis vid Möllan, kom och fynda mitt gamla skräp vettja!

Inga kommentarer: